Sprzedać przed weekendem?- Czyli kolejny akt greckiej „tragikomedi”

Ostatnie napięcia Grecji budzą niepokój i po kolejnych fiaskach rozmów zastanawiamy się czy trzymać akcje, czy lepiej nie ryzykować i sprzedać ? Z jednej strony szansa na porozumienie bywa coraz bardziej wątpliwe, z drugiej, Greckie przedsiębiorstwa na skraju upadłości mogą wpłynąć na ugodowość Syrizy. No ale właśnie, znów tylko coś może się stać, a wcale nie musi, nic nie jest pewne. Mi osobiście działa to na nerwy, bo powiem wam, iż nie spodziewałem się, że Naród Grecki jest na tyle „niemądry” by w referendum wyrazić przeważające nie.

5e891f69-4b3b-450a-bd77-9f2dffadfb5b

Wracając do tematu, uważam, iż ryzyko trzeba podzielić pół na pół. Postawić karty na ugodę, czyli pozostawić sobie część spółek pod poniedziałkowe wzrosty, oraz zostawić część kapitału, najlepiej więcej niż 30%, aby w razie niepowodzenia odkupić tanie akcje, tak jak ja to zrobiłem 29 czerwca. W ten sposób jesteśmy w stanie wyciągnąć pełne poniedziałkowe profity w przypadku ugody, oraz zabezpieczyć potencjalne straty, bądź nawet zarobić w sytuacji braku porozumienia.

Osobiście pozostanę przy tym co mam, ponieważ posiadam 43% wolnych środków, a wy co zamierzacie ? 🙂

Przeczytaj, jak zachowywać się w trakcie kryzysu oraz jak wykorzystać „złoty system”

W celu osiągnięcia pełnej kontroli nad finansami->> klik

Dodaj blog w kręgach Google+

4 thoughts on “Sprzedać przed weekendem?- Czyli kolejny akt greckiej „tragikomedi”

  1. ja skończyłem z tym burdelem zwanym GPW jak tylko pojawił się problem z nierobami i tylko się śmieję jak każdego dnia wasza kasa paruje z rachunków

    Lubię to

Skomentuj

