Wyniki ankiety- drastyczna zmiana

W poniedziałek 19 stycznia 2016 roku, zapytałem was( klik)- inwestorów jak oceniacie przyszłość polskich indeksów:

Gdzie znajdą się polskie indeksy giełdowe na koniec 2016 roku?

1. Znacząco urosną i odrobią straty z 2015

2. Pozostaną w trendzie horyzontalnym

3. Spadną do dołków z 2009

4. Znacząco spadną, poniżej 1000 punktów

Przyznam, iż wynik ankiety, był dla mnie małym zaskoczeniem, bowiem mimo ostatnich problemów naszego parkietu, uważałem iż dalej rządzą optymiści. Jak się okazało byłem w wielkim błędzie, ponieważ tylko 27.4% inwestorów biorących udział w głosowaniu to obóz byków!

Jak dokładnie prezentowały się wyniki i ile głosów oddano?

duzo pesymistó.png

Co ciekawe zbliżone wyniki uzyskano w cotygodniowym sondażu inwestorów indywidualnych( klik) i takie ankiety doskonale obrazują nastrój całego szerokiego rynku, mimo iż nie bierze w nich udział całe grono inwestorów. W mojej ankiecie zaobserwowałem, iż od 95 oddanego głosu wyniki się praktycznie nie zmieniały.

 

 

One thought on “Wyniki ankiety- drastyczna zmiana

Skomentuj

